فروش ویژه مانگای ژاپنی

مانگا دورائمون از قدیمی ترین و معروف ترین اثرهای مانگای ژاپن است. داستان جلد ها به هم مرتبط و وصل نیست و در صورت خرید تک جلد هم می‌توانید لذت کامل را ببرید!
در صورت تمایل از طریق لینک های زیر با ما در ارتباط باشید:
پی وی تلگرام : https://t.me/TedKM
کانال تلگرام ایرانیهون: https://t.me/iranihon676
اینستاگرام: http://instagram.com/iranihon_group

🔺ドラえもん (Doraemon)

🚫 رده سنی : کودکان، نوجوانان (همه سنین)

🎭 ژانر : #ماجراجویی ، #کمدی، #کودکان، #مدرسه، #تخیلی، #زندگی_روزمره

🖋 نویسنده : فوجیکو فوجی‌او (藤子・F・不二雄)

⭐️ نمره در MyAnimeList از ۱۰: ۸.۴۳

💎 سطح مانگا : N3~N4

📖 خلاصه داستان :

دورائِمون رباتی شبیه به گربه است که از آینده به قرن ۲۰ام می‌آید تا به نوبی نوبیتا (nobi nobita) بچه تنبلی که هیچ کاری بلد نیست، کمک کند. او در ورزش هیچ استعدادی ندارد، تمام نمره‌هایش صفر است و او حتی نمی‌تواند در بازی سنگ کاغذ قیچی هم برنده شود! دورائمون خود را برای این کار سخت آماده کرده و تعداد زیادی وسایل بانمک و خلاقانه برای این کار آورده است. تنها مشکل اینجاست که هیچ گربه رباتی‌ای مثل او در دنیا وجود ندارد و به همین دلیل این دو به مشکلات متعددی برمی‌خورند و در عین حال یکی از جالب‌ترین دوستی های تاریخ مانگا را رقم می‌زنند.

سری سینمایی از مانگای دورائمون است که جدا از داستان اصلی بوده و در هر جلد یک داستان کامل را روایت می‌کند.

به صورت کلی مانگا دورائمون برای یادگیری زبان پیشنهاد می‌شود.


اثر کوریون شینچان، اثری فوق العاده و طنز است. زبان نسبتا ساده ای به کار رفته و برای یادگیری زبان پیشنهاد می‌کنم.

🔺クレヨンしんちゃん (Crayon Shinchan)

🚫 رده سنی : کودکان، نوجوانان (همه سنین)

🎭 ژانر : #کمدی، #مدرسه، #زندگی_روزمره

🖋 نویسنده : اوسوی یوشیتو (臼井 儀人)

⭐️ نمره در MyAnimeList از ۱۰: ۸.۴۳

💎 سطح مانگا : N3~N4

📖 خلاصه داستان :

شینوسوکه نوهارا (shinnosuke nohara) ممکن است کودک معصومی به نظر بیاید، اما هر کسی که تا الان با بچه‌ها سر کار داشته است می‌داند بچه‌ها به هیچ وجه معصوم نیستند. شین چان مداد شمعی کودکی که بزرگترهای خود را تخریب می‌کند، شوخی های منحرفانه می‌کند و بزرگترها را به گریه می‌اندازد و به مهد کودکی جهنمی معروف است، یک پسر بچه پنج ساله است که رفتارها و کارهایش تمام اطرافیانش را اذیت می‌کند.

شاهکار ملی ژاپنی، مانگای بسیار خنده داری که خرابکاری و هرج و مرج‌هایی که کودکان در تمام نقاط دنیا به بار می‌آورند را به تصویر می‌کشد.


اثر کارآگاه کونان، از اثرهای طولانی و نسبتا جدید است که حدود ۲۰ سال پیش شروع شده و هنوز هم داستان آن پایان نیافته و ادامه دارد. برای کسانی که ژانرهای کارآگاهی و جنایی دوست دارند توصیه می‌کنم بخوانند. مانگا داستانی و ادامه دار است و داستان جلدها به یکدیگر متصل است.

🔺名探偵コナン(Detective Conan)

🚫 رده سنی : کودکان، نوجوانان (همه سنین)

🎭 ژانر : #ماجراجویی، #کمدی، #رمزآلود، #شونن، #پلیسی

🖋 نویسنده : آئویاما گوشو (青山 剛昌)

⭐️ نمره در MyAnimeList از ۱۰: ۸.۲۶

💎 سطح مانگا : N2~N3

شینیچی کودو (工藤 新一)، کارآگاه دبیرستانی که به عنوان ناجی اداره پلیس ژاپن شناخته می شود . او ترکیبی از مهارت‌ها ، تفکرات و دانش‌ها را برای حل مواردی که پلیس ناتوان در حل آن هاست استفاده می کند.

یک روز، در حالی که با دوست دوران کودکی اش ران موری (毛利 蘭) بود ، شینیچی شاهد یک معامله مشکوک بین دو مرد می‌شود. اما در حین مشاهده صحنه معامله توسط آن ها دستگیر می‌شود. در نتیجه، به او سمی می‌خورانند که قرار است او را بکشد. اما به طور غیر منتظره، بدن او را تبدیل به اندازه یک دانش آموز اول دبستانی می کند. شین ایچی که اکنون فردی مرده به حساب می‌آید، نام مستعار Conan Edogawa (ترکیبی از نام های معروف آرتور کانن دویل و Ranpo Edogawa) را برای مخفی کردن هویت خود انتخاب می‌ند و زندگی جدید خود را به عنوان یک کودک هفت ساله آغاز می کند.

 


سری سینمایی اثر کارآگاه کونان، جدا از خط اصلی داستان است و در هر جلد یک داستان را روایت می‌کند اما قسمتی از آن ها متصل به داستان اصلی است. برای یادگیری زبان این اثر توصیه می‌شود. (صفحات این اثر تماما رنگی هستند!)

 


اثر ویتسل، اثری ورزشی و فوتبالی است. کمی شبیه به فوتبالیست ها اما اصلا فانتزی و تخیلی مثل اون نیست😂 در ۲۴ جلد داستان کامل تمام می‌شود. داستان جلد ها به همدیگر متصل است.

🔺ホイッスル!(Whistle!)

🚫 رده سنی : کودکان، نوجوانان (همه سنین)

🎭 ژانر : #درام، #ورزشی، #شونن

🖋 نویسنده : هیگوچی دایسوکه (樋口 大輔)

⭐️ نمره در MyAnimeList از ۱۰: ۸.۷۳

💎 سطح مانگا : N3~N4

همه رویایی دارند و از نظر شو کازاماتسوری (風祭 将)، این رویا ساده است: او می خواهد بهترین بازیکن فوتبال بشود. او رهبر روحیه تیم مدرسه راهنمایی جوسوی است و همه به دنبال او هستند. به نوبه خود، او سعی می کند تیم را به هر قیمتی کنار هم نگه دارد!

در صورت تمایل از طریق لینک های زیر با ما در ارتباط باشید:
پی وی تلگرام : https://t.me/TedKM
کانال تلگرام ایرانیهون: https://t.me/iranihon676
اینستاگرام: http://instagram.com/iranihon_group

じゃあね

Tsubaki
زمانی که خودم با سختی ژاپنی رو یاد گرفتم یا درباره ی ژاپن مطالعه میکردم ، با خودم گفتم چرا من کاری نکنم تا کسانی که مثل منن به کنجکاوی هاشون راحت تر پاسخ ندن؟ این شد که بالاخره موفق شدم داروما رو تاسیس کنم. اینجا شما میتونید هرچیزی درباره ی ژاپن رو پیدا کنید! اگه مشغله ی کاریم بذاره، سعی میکنم زود به زود آپدیت کنم! و اینو بدونین نظرات و استقبال شما رابطه ی مستقیمی با انگیزه ی من برای آپدیت داره. پس یادتون نره حتما نظر بذارین. ممنون
guest
3 دیدگاه
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها بیشترین امتیاز داده شده ها
دیدگاه های درون خطی
دیدن همه ی دیدگاه ها
هدهد

هنوزم میتونیم بخریم؟

aaa

sssssss