فستیوال های بهاره ژاپن

فصل ساکورا

هر ساله ( ۱۸ اسفند تا ۱۲فروردین ) اواخر اسفند تا اواسط فروردین می توانید شاهد سیل عظیم شکوفه های گیلاس در شهرهای کیوتو ، توکیو و اوزاکا باشید. طبیعت زیبای شکوفه های گیلاس مقصد سیل عظیمی از گردشگران از سراسر دنیاست.

همچنین ببینید : هیناماتسوری


جشنواره رقص میاکو

نمایش رقص گیشا در کیوتو که از سال ۱۸۷۳ هر ساله از ۱۳ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت برگزار می شود یکی از زیبا ترین نمادهای ژاپن محسوب می شوند. این نمایش در سالن نمایش تاریخی Kaburenjo برگزار می شود و قبل از شروع نمایش از میهمانان در مراسم چای سنتی ژاپنی پذیرایی خواهد شد.


Tateyama Kurobe Alpine Route

این مسیر که توسط دو دیواره ی برفی به ارتفاع ۲۰ متر احاطه شده، از اوایل آوریل تا اواخر آوریل، منظره ای جالب و دیدنی است و یکی از زیبا ترین مسیر های پیاده روی به حساب می آید.



اینویاما

شهر کوچک ماتسوری که در اطراف قلعه ی اینویاما واقع شده محل برگزاری این فستیوال سنتی فرهنگی است . فستیوال اینویاما از سال ۱۶۳۵ هر ساله در تاریخ ۱۴ و ۱۵ فروردین، در این شهر برگزار می شود و در روند خود چندین داستان حماسی اساطیری ژاپنی را به همراه عروسک بازی و رقص به نمایش می گذارد. فستیوال اینو یاما یکی از معروف ترین فستیوال های سنتی ژاپن است!



فستیوال بهار تاکایاما

این فستیوال هر ساله در تاریخ ۲۶ تا ۲۷ فروردین و در شهر تاکایاما برگزار می شود . این شهر از سردترین مناطق برف گیر ژاپن است و اهالی این شهر با برگزاری این فستیوال به فصل بهار خوش آمدگویی می کنند. حضور در این فستیوال برای توریست ها هیجان انگیزخواهد بود.


روز زمین در توکیو

این فستیوال رقص و موسیقی در تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت برگزار می شود. این فستیوال به دلیل جو شاد و مفرح، برگزاری رقص های سنتی، از معروف ترین فستیوال های ژاپنی به حساب می آید و همه ساله مقصد بسیاری از تورهای مسافرتی است.


عروسک آواشیما

فستیوال عروسک های آواشیما در تاریخ ۱۳ اسفند برگزار می شود. این فستیوال به منظور روز دختر در ژاپن برگزار می شود و از فراگیر ترین فستیوال های این کشور است. ژاپنی ها در این روز هزاران عروسک سنتی را به آب دریا می دهند. آنها اعتقاد دارند که با این روش انرژی های منفی و بدشانسی از دخترانشان به عروسک ها منتقل می شود و در طول سال مشکلی برای دخترها پیش نخواهد آمد.



Tsubaki
زمانی که خودم با سختی ژاپنی رو یاد گرفتم یا درباره ی ژاپن مطالعه میکردم ، با خودم گفتم چرا من کاری نکنم تا کسانی که مثل منن به کنجکاوی هاشون راحت تر پاسخ ندن؟ این شد که بالاخره موفق شدم داروما رو تاسیس کنم. اینجا شما میتونید هرچیزی درباره ی ژاپن رو پیدا کنید! اگه مشغله ی کاریم بذاره، سعی میکنم زود به زود آپدیت کنم! و اینو بدونین نظرات و استقبال شما رابطه ی مستقیمی با انگیزه ی من برای آپدیت داره. پس یادتون نره حتما نظر بذارین. ممنون
guest
0 دیدگاه
دیدگاه های درون خطی
دیدن همه ی دیدگاه ها