سیاست حفظ حریم خصوصی

ما که هستیم

نشانی وب‌سایت ما هست: https://daruma.info.

کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا

دیدگاه‌ها

زمانی که شما دیدگاهی را در سایت مینویسید، داروما بصورت خودکار اطلاعاتی رو که توی فرم نظرات هست جمع آوری میکنه. همچنین اطلاعاتی نظیر  آدرس IP و نوع مرورگر کاربر ، برای کمک به تشخیص  هرزنامه  به کار گرفته می شود.
همینطور یک دستور ناشناس (که هش خوانده می شود) بصورت خودکار آدرس ایمیل شما رو به Gravatar میفرسته تا ببینه از اون استفاده میکنید یا نه. و اگر استفاده میکنید، پروفایل شما در اون سایت رو میگیره و در سایت نشون میده . سیاست حفظ حریم خصوصی خدمات Gravatar در اینجا در دسترس است: https://automattic.com/privacy. پس از تأیید نظر شما، تصویر نمایه شما در متن نظر شما قابل مشاهده است.

پ.ن: Gravatar مخفف Globally Recognized Avatar هست. به معنی سیستم جهانی آواتار. کارشم اینه آواتار هارو همسان سازی و یکپارچه میکنه تو همه ی سایتا. مثلا اگه توی این سایت حساب بازکنید و عکس بذارید براش، توی اکثر سایت ها که نظر بذارید، اگر همون آدرس ایمیل رو بدید که باهاش تو گراواتار ثبت نام کردید، عکس پروفایل گراواتار کنار دیدگاهتون میاد! 

رسانه

اگه در داروما تصاویری رو آپلود کنید، تصاویر نباید همراه با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) باشن. بازدید کنندگان وب سایت میتونن هرگونه اطلاعات مکان رو از تصاویر در وبسایت دانلود و استخراج کنن.

کوکی‌ها

اگر حساب کاربری دارید و به این سایت وارد می‌شید، داروما کوکی موقتی رو برای تعیین اینکه آیا مرورگر شما کوکی‌ها رو قبول می‌کنند یا نه تنظیم می‌کنه. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و هنگامی که شما مرورگر رو میبندید از بین میرود.

هنگام ورود به سایت، داروما همچنین کوکی‌هایی رو تنظیم خواهد کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما انتخاب کنید ” مرا بخاطر داشته باش”، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

اگر یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان می‌دهد که شناسه پست مقاله شما فقط ویرایش شده است. بعد از یک روز منقضی می‌شود.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

برای کاربرانی که در داروما ثبت نام می‌کنند (اگر وجود داشته باشند)، ما همچنین اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربر آنها ارائه می‌کنیم، ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمی‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

 

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظرها را ترک کرده اید، می‌توانید درخواست کنید که ما هر گونه اطلاعات شخصی که در مورد شما نگه داریم پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باشیم.

 

کجا داده‌های شما را ارسال می‌کنیم

دیدگاه‌های بازدیدکننده از طریق یک سرویس تشخیص جفنگ و اسپم بررسی می شود.

 

چه چیز جدیدی از داده‌ها دریافت می‌کنیم

هنگامی که شما از داروما بازدید می کنید یا دیدگاهی میگذارید، اطلاعات IP و نوع مرورگر و مکان حدودی شما جمع آوری می شود. و این اطلاعات صرفا جهت جمع آوری آمار و بهبود کیفیت مطالب سایت و موضوعات آن استفاده می شود و این اطلاعات به هیچ وجه نه توسط ادمین ها بررسی می شود و نه به شخص سومی داده می شود.

 

کلام آخر

هدف از برپایی این سایت تنها و تنها در معرض عموم گذاشتن اطلاعات ، توسط افرادیست که با عشق به ژاپن زندگی میکنند. از اطلاعات جمع آوری شده ی کاربران توسط این سایت تحت هیچ شرایطی استفاده ی سوء نمی شود و موسس آن تسوباکی [که بنده میباشم] هیچ علاقه ای به استفاده یا کنجکاوی در پسوردها و اطلاعات شخصی، ذخیره، ویرایش یا استفاده از آنها ندارد. با آرامش در سایت به گشت و گذار بپردازید و خوش باشید😬