یک دهکده یخی به زودی در جزیره هوکایدوی ژاپن افتتاح می‌شود

دهکده یخی جزیره هوکایدوی ژاپن، یک سرزمین عجایب یخی است که در ماه ژانویه رسما افتتاح می‌شود و تا ماه مارس ۲۰۱۹ باز خواهد بود.

با نزدیک شدن به فصول سرد سال، وقت آن است که به دنبال یک سرزمین عجایب فوق‌العاده زمستانی باشیم و اوقات خوشی را روی برف و یخ بگذرانیم. با اینکه کشورهای اسکاندیناوی به خاطر هتل‌های یخی‌شان معروف شده‌اند، اما این کشورها تنها مکان‌هایی نیستند که چنین تجربه منحصربه‌فردی را برای هر گردشگری رقم می‌زنند، نظیر جزیره‌ی هوکایدو در ژاپن که با دهکده تومامو آیس (Tomamu Ice Village) در فصل زمستان پذیرای گردشگران است.

دهکده یخی ژاپن

این دهکده در ۱۵۰ کیلومتری ساپورو، مرکز شمالی‌ترین جزیره‌ی ژاپن قرار دارد و اگر دوست دارید به یک شهر یخی سفر کنید و از فضای سرد رویایی آن لذت ببرید، پس این دهکده می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. فقط لباس گرم به همراه داشته باشید چراکه دمای هوا تا ۳۰ درجه زیر صفر هم می‌رود.

در اتاق‌های هتل یخی این دهکده پرسه بزنید و ببینید که همه چیز (به جز تخت‌ها و روتختی‌ها) از یخ درست شده‌ است. در ادامه یک نوشیدنی در لیوان یخی در بار یخی این مجموعه میل کنید. جالب است بدانید که حتی قفسه‌های کتاب در کافه آیس نیز از یخ هستند. سرسره یخی این دهکده نیز معروف است و از بالای آن، کل دهکده زیر پایتان خواهد بود. یکی از کارکنان دهکده یخی می‌گوید:

دنیای اسرارآمیز برفی این دهکده، از مهمانان می‌خواهد تا جادوی زمستان را تجربه کنند.

دهکده یخی ژاپن

جادوی زمستان حتی برای کودکان نیز مناسب است و شامل یک‌سری فعالیت‌های برفی نظیر ابزارهای بازی روی یخ و کلاس‌های ساخت مجسمه یخی و… می‌شود. واقعا چه چیزی بیشتر از یک خانه یخی می‌تواند حس جادویی زمستان را در انسان به وجود آورد؟ این دهکده یخی به تفرجگاه هوشینو ریزورت تامامو (Hoshino Resort Tomamu) متصل است و مسافران می‌تواند در سفرهای یک‌روزه و حتی چندروزه و طولانی در این محل اقامت کنند. افتتاحیه اولیه این مجموعه در ماه دسامبر و افتتاح رسمی آن در ژانویه است و تا مارس ۲۰۱۹ باز خواهد بود. هزینه ورودی این روستا، ۵۰۰ ین یا ۵ دلار آمریکا است.

دهکده یخی ژاپن

اگر قصد دارید کمی آدرنالین خود را بالا ببرید، می‌توانید به دامنه «کمربند قدرت هوکایدو» (Hokkaido Power Belt) بروید که از دهکده یخی به‌راحتی امکان‌پذیر است.

Tsubaki
زمانی که خودم با سختی ژاپنی رو یاد گرفتم یا درباره ی ژاپن مطالعه میکردم ، با خودم گفتم چرا من کاری نکنم تا کسانی که مثل منن به کنجکاوی هاشون راحت تر پاسخ ندن؟ این شد که بالاخره موفق شدم داروما رو تاسیس کنم. اینجا شما میتونید هرچیزی درباره ی ژاپن رو پیدا کنید! اگه مشغله ی کاریم بذاره، سعی میکنم زود به زود آپدیت کنم! و اینو بدونین نظرات و استقبال شما رابطه ی مستقیمی با انگیزه ی من برای آپدیت داره. پس یادتون نره حتما نظر بذارین. ممنون
guest
0 دیدگاه
دیدگاه های درون خطی
دیدن همه ی دیدگاه ها